Lojistik
Opak Ambalaj ve Etiketleme olarak; lojistik konusunda kendimize çok güveniyor ve lojistiðin bizim iþimiz olduðunu iddia ediyoruz. Lojistik; hizmet veya ürünlerin üretim bandýndan nihai tüketiciye ulaþtýrýlana kadar geçen süreçteki operasyonlarýn bütününe verilen isimdir. Günümüzde, lojistik sadece nakliye olarak algýlansa da lojistik nakliyeye ek olarak malzemelerin toplanmasýndan baþlayarak iþlenmesine, paketlenmesine, etiketlenmesine, stok yönetimi, iç ve dýþ daðýtýmýna kadar birçok süreci kapsamaktadýr. Bu açýdan düþünüldüðünde, lojistik bir sistem içerisinde gerçekleþtirilmekte olup tüm bu süreçler birbiriyle iliþkilidir. Lojistik operasyonlarýnýn eksiksiz olarak devam edebilmesi için tüm bu süreçlerin aksamadan ilerlemesi gerekir. Opak Ambalaj ve Etiketleme olarak; sistem bütünlüðünü saðlayýp kusursuz hizmet vermeyi amaçlýyoruz. Nakliyat operasyonlarýnda iþlerin aksamadan devam edebilmesi için ekibin iþinde uzman kiþilerden oluþmasý gerekir. Opak Ambalaj ve Etiketleme olarak; depo yönetimi konusunda deneyimli personelimiz bulunmakla beraber palet bozma ve konsolidasyon gibi konularda da tecrübeliyiz. Ayrýca, operasyonun her sürecinde müþterilerimizi doðru bilgilendirmekteyiz.
Opak Ambalaj ve Etiketleme'nin Lojistik Hizmetleri
Opak Ambalaj ve Etiketleme olarak; lojistik faaliyetlerimizi müþteri temeline dayandýrmaktayýz. Ýhtiyaca uygun olan çözümler gerçekleþtirmekteyiz. Çünkü, bir lojistik firmasýnýn verdiði hizmette kalite çok önemlidir. Müþterilerimize verdiðimiz hizmetin kalitesini ve esnekliðini göz önüne alarak maliyetleri dengeli tutmaya çalýþýrýz, müþteri için en kaliteli hizmeti en uygun maliyetle vermeyi hedefleriz. Verdiðimiz hizmetler, birbiriyle grift haline gelmiþ bir süreci anýmsatýr, süreçler arasýnda sürekli bir bilgi transferi vardýr. Bu sayede, birden çok iþ süreci tek bir altyapý ile yapýlabilir hale gelir.
Lojistikte Amaç
Lojistik sektöründe amaç, firmanýn varlýðýný devam ettirebilmesi açýsýndan organizasyonu kalite, zaman, fiyat ve hizmet gibi önemli pazar deðiþkenlerine karþý dayanýklý hale getirmektir. Lojistik; modern anlamda düþünüldüðünde pazar, akýþ ve zaman yönelimli olarak düþünülmelidir. Bununla birlikte, hedef pazarý, imalat operasyonlarýný, tedarik süreçlerini ve daðýtým kanallarýný rekabet avantajý yaratacak ve devam ettirecek biçimde baðlantýlý hale getirmek alt hedefler arasýnda yer almaktadýr. Lojistik sayesinde satýþlarýn arttýrýlmasý, hizmet seviyesinin iyileþtirilmesi ve verimliliðin arttýrýlmasý da hedeflenir. Akýþ yönetimi, lojistikteki en önemli süreçtir.